داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

اتفاقی خوب برای مربیان والیبال ایران

  • کد خبر: ۸۲۲۵۴
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
اتفاقی خوب برای مربیان والیبال ایران
جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم والیبال الغرافه شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، خبر سرمربیگری جهانگیر سیدعباسی در لیگ قطر و تیم الغرافه یک خبر و یک اتفاق دیگر خوب برای جامعه مربیان والیبال ایران در بین خبر‌های امروز بود که می‌تواند دلگرم کننده باشد. اگرچه در سال‌های اخیر مربیانی، چون پورعروجی، موحدی، تندروان و مهرگان و بابایی به تناوب در تیم‌های ملی و باشگاهی کشور‌های همجوار و آسیایی مشغول بکار شده و همچنان هم تعدادی نیز مشغولند، اما باید قبول کرد که در این زمینه خیلی خوب و فعال به اندازه ظرفیت‌های والیبالمان، عمل نکرده و قدمی بر نداشته ایم.
یک نگاه کلی در میان تیم‌های آسیایی نشان می‌دهد که در حال حاضر والیبال ایران از پتانسیل قوی تری در مقایسه با سایر کشور‌های آسیایی، در بخش مربیان برخوردار است که این مربیان در صورت مسلط بودن به زبان انگلیسی، قادرند بهره وری به مراتب بیشتری نسبت به مربیان درجه ۲ و ۳ اروپایی از خود نشان دهند.
مهم در این امر داشتن دیپلماسی قوی و انتخاب‌های خوب و تاثیر گذار است که می‌تواند زمینه ساز جلب و جذب بیشتری هم شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->